Kutatás: még a demokraták szerint sem volt jó elnök Joe Biden
Egy friss felmérés szerint az amerikaiak többsége „gyenge” vagy „átlag alatti” szintre értékelte az elnököt.
Éves összehasonlításban 6,7 százalékos növekedést mutatott 2012 harmadik negyedévében a hazai online és mobil reklámpiac – írta a Médiapiac az IAB Adex NORI index alapján.
Éves összehasonlításban 6,7 százalékos növekedést mutatott 2012 harmadik negyedévében a hazai online és mobil reklámpiac – írta a Médiapiac az IAB Adex NORI index alapján. A portál emlékeztetett: az idei év első három hónapjában 3,1 százalékos volt a bővülés, míg a második negyedév mindössze 0,5 százalékos stagnálást hozott.
Az index az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallása alapján áll elő, a PwC közreműködésével. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt tartalmaz a bevalló cégek vonatkozásában.